Tidigt fixade jag ett par olika bastjänster och de flesta är kvar, och jag har utökat med några.
- Bokio har jag kvar och är mycket nöjd med. Sen februari har de dessutom IBAN så jag har egentligen inte någon nytta av Wise som jag var tvungen att fixa i oktober.
- Försäkring från Trygg Hansa har jag givetvis kvar. Ett måste som frilansare.
- Miro använder jag väldigt ofta till olika saker. Uppskattas!
- Google One för där ingår mötesbokning, mer lagring och Google meet obegränsad tid. Hade ju Zoom första året men använde det inte så jag förnyade inte.
- Slack kör betalversion numera för att kunna testa lite olika saker men främst för att enklare kunna koppla ihop mig med andras Slack.
- Atlassianprodukter varierar lite över tid beroende på behov. Behöver inte någon betalversion för egen del utan det är mer när jag ska dema eller testa något.
- Collaboration Superpowers är jag medlem i men det ska eventuellt förändras framöver så vi får se. Var ju via detta forum jag fick IOM-uppdraget.
- Management 3.0 gillar jag mycket och har gått med som betalande medlem. Nu ska det slås ihop med UnFix och blir M3K så vi får se vad som händer.
- Redovisningskonsult som stöttar vid behov – främst årsbokslut, men det blir lite småfrågor nu och då.
Det springer snabbt iväg och för att kunna betala alla dessa tjänster behöver jag jobba runt 25-30 timmar. Inte riktigt en full arbetsvecka.